poniedziałek, 19 grudnia 2016

Nowe usta na MSP

Cześć!
Notka jest pisana pod wpływem chwili, ale o tym za moment.


Od jakiegoś czasu po naszej różowej planecie krążą ploty o nowych twarzach, serwerach i to będzie prawdopodobnie dobra wiadomość dla użytkowników, którzy nie lubią wydawać pieniędzy w Internecie czy też nie mają takiej możliwości.

Niedawno w tematach zaczęły pojawiać się inne usta, niż widzieliśmy dotychczas, dzisiaj coś mnie tchnęło, by wejść na irlandzki serwer, a że uzbierało mi się to 300 SC, chciałam zmienić twarz swojej MS, gdyż nie wyglądała zbyt ładnie w poprzedniej (szybko zyskuję nowe gusta, wiem, cierpienie).
Wchodzę, myślę sobie „te usta wyglądają najtragiczniej, to czas na nie”. Klikam w odpowiednią kategorię, oczy coraz większe, coraz bardziej się błyszczą i takie tam. Nowe usta, ale moment, moment, moment. Przypominają niesamowicie te VIP...
Gdzieś zawsze haczyk się znajdzie.

Zacznijmy może od tego, jak wyglądają nowości!


Jak widać — wszystkie są jakby inną wersją drugich. Najbardziej przykuwają uwagę moim zdaniem te z sercem, Człowiek patrzy się i zastanawia, jak to się stało, że twórcy dają nam możliwość zakupu ust, które są po prostu wręcz tymi samymi, które mamy dla VIP.
Ale czekajcie, czekajcie. Nie cieszmy się zbyt wcześnie.

W ten sposób prezentują się nasze dla VIP:

Natomiast w ten, te najnowsze:


Tutaj różnica wydaje się być mała, jednak jak już zakupisz te niewymagające specjalnego pakietu — dostrzegasz coś, co może sprawić, że jedna Ci się tak bardzo nie spodobają.


<Taki tam look na szybko.>

Mniejsza. Mi się spodobały te usta, jednak zastanawiam się, czy nie zostaną usunięte tak jak poprzednim razem (chociażby z powodu niezadowolenia użytkowników, biorąc pod uwagę to, że coraz więcej rzeczy traci status VIP) czy może jednak pozostaną tak, jak te oczy. W sumie to tak się dość fajnie składa, bo dwa lata temu te oczęta, o których właśnie powiedziałam, również blisko świąt, zostały udostępnione użytkownikom bez VIPa.

Jak wygląda reszta?


Przyznaję — te usta niekoniecznie mi się podobają. Przypominają te "brokatowe", które chciano wprowadzić jakiś czas temu. 



Te są już dla VIP, jakby dodano brokat z tych, o których moment temu wspomniałam.


Usta dla osób bez VIPa. 


Również bez pakietu.


I te już VIP.

Przyznaję, że w sumie podobają mi się tylko pierwsze przeze mnie przedstawione i ostatnie. Reszta no już tak niekoniecznie, ale kwestia gustu.

Chłopcy również mają nowe.






Przyznaję, że te mi się bardzo nie podobają, ale już jak kto tam woli. 

OGŁOSZENIA PARAFIALNE

Zacznijmy od tego, że nie wiem, czy uda mi się napisać posta przed świętami, a więc chciałabym Wam wszystkim życzyć wesołych. Osobiście wierząca nie jestem, ale jest jednak ta atmosfera wyczuwalna i takie tam. ^//^

Drugą rzeczą jest seria — mianowicie chciałabym stworzyć jakąś, ale nie wiem, czego Wy byście oczekiwali, w jakim stylu, jaka kategoria, długość. Prosiłabym o kilka wskazówek, o czym mogłaby być, o czym odpada, czy dłuższa notka czy nieco krótsza niż zwykle. I ogółem — z czego bylibyście zadowoleni, a ja postaram się coś z tego wykombinować.

Po trzecie — coś jeszcze tak nieco w temacie poprzedniego ‘podpunktu’ — otóż myślałam nad zrobieniem też serii o tworzeniu szablonów z perspektywy osoby, która no jest już w tym dość doświadczona i jakby na innym poziomie, niż zazwyczaj na blogach o MSP się widuje (nieskromnie, wiem, ale to nie byłoby coś na zasadzie ‘aha no i tutaj robimy artbooka, paint, sumopaint, napisik i na bloga i wiecie, tutaj kolorki możecie sobie pozmieniać XDDDD cpa’, a z innymi sztuczkami, które mogłyby być bardzo przydatne. Coś takiego bardziej skomplikowanego, co wymaga jednak użycia w większym stopniu swojej mózgownicy niż dotychczas. Zwłaszcza, że to jest dość proste, ale trzeba jednak to nieco ogarniać, rozumieć. Co o tym byście sądzili?

Po czwarte — jestem w fazie przygotowań pierwszej części notki o grach otome oraz posta, w którym powiem nieco o tworzeniu filmów, co może mi nieco zająć, więc może być dość długi odstęp, za który bardzo przepraszam. Takie rzeczy tworzę w wordzie, a więc będzie przynajmniej bardziej dopracowane (wiecie, wszystkie akapitki i takie tam).



I po piąte — zamierzam zorganizować loterię, a więc pozostaje do Was pytanie — meble, pojedyncze ubrania czy kilka looków? Przy meblach i ciuchach, będzie więcej szans, jednakże trudniej dopasować komuś może być do jakiegoś stroju to. Natomiast, jeśli stworzyłabym kilka gotowców, wówczas mniej osób mogłoby coś wygrać, a więc wybór pozostaje w Waszych rękach. Informacje o loterii wstawię pierwszego stycznia, wraz z życzeniami na Nowy Rok, jeśli do tego czasu nie zdążę. (:

***
Przepraszam, że post krótki, ale się śpieszę. Chcę go jak najszybciej opublikować.

Nie mam pojęcia, czy jestem jakaś spóźniona i czy na jakichś innych stronach nie była już publikowana informacja o tym, ale jako iż nie spostrzegłam, by na Emily pojawiła się notka na ten temat, postanowiłam sama się tym zająć.

Do następnego. (:


33 komentarze:

  1. Onie
    Obynieusuneliplz
    Mam wreszcie szanse na ladna twarz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D Jeśli nie będzie dram, zapewne nie usuną, a u nas powinni wtedy dodać za kilka dni.

      Usuń
  2. A jednak nowe usta :) Szczerze, to te z przerwą między zębami to porażka. Czy tylko mi się wydaje, że MSP tworzy np; włosy które w rzeczywistości miały mieć grafikę 11/10 i być takie tambler, a wyszły jak przetłuszczone? Fajny post, mi się podobają te VIP nie dla VIP :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też to zauważyłam! To kiepsko wygląda, psuje całkowicie te włosy. :/
      Dziękuję. (:

      Usuń
  3. Mnie tam te usta nie interesują, ogólnie sprawy twarzy. Moja MS ma najlepsza twarz ever moim zdanie i jest taka moja wizytówką. Takim - o jea picz. Tylko bu nie dodali tych oczu VIP na nie VIP bo się lotne masłem. Ja chciałabym luczki, których nie wygram (y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by było już kiepskie, gdyby wszystko, co było niegdyś dla VIP, nagle stało się dla każdego.

      Usuń
  4. Według mnie te usta którę są dla Vip zawszę bedą najlepsze, ale te zastepcze hm! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Usta średnie tbh, ale byłoby wspaniale gdybyś zrobiła serię o szablonach ze strony profesjonalisty ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profesjonalistą się jeszcze nazwać nie mogę, ale poziom jednak wyższy. ;D Może wstawię nawet kilka zdjęć swoich próbnych szablonów.

      Usuń
  6. Ciekawy post
    Jakby się tutaj nie znalazł nie wiedziałabym o tym. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oł jea ide se je kupić.
    ~Nyeheheheh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D Teraz tylko czekać aż wpadną na polskie MSP.

      Usuń
    2. No właśnie, pewnie minie rok xD

      Usuń
    3. To by było okrutne. XD

      Usuń
  8. JUZ DODAlii!?!1!/ aaaa lece kupiccc <33333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, super. Wreszcie będę mogła manipulować z twarzą bez ryzyka, że jak mi się nie spodoba, to nie będę mogła wrócić do starej z elementami vip. ^_^ Już dawno chciałam zmienić kolor szminki, ale nie mam zamiaru wydawać pieniędzy na vipa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym myślałam. ;D To jest w tym właśnie świetne, ja również ostatnio zastanawiałam się nad zmianą koloru tej szminki i jestem zachwycona.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych ustach bez vipa to jedyna rzecz czym się różnicą to ciemniejsze cienie przy kącikach ust :v
      Ale cieszę się z tej zmiany
      W końcu będę mogła mieć takie usta bez pakietu ^^

      Usuń
    2. Ja również. Nie ukrywam, że grając na innych serwerach niż polski, jest to dla mnie bardzo wygodne, bo VIPa kupiłabym jedynie dla twarzy, a teraz nie będzie konieczne wywalanie na to pieniędzy. :D

      Usuń
  11. Nie wiem czy u was też, ale u mnie usta z serduszkiem są dla vip. Bardzo się zawiodłam :

    OdpowiedzUsuń
  12. Te z przerwą między zębami to usta Melanie Martinez, są urocze i wcale nie wyglądają tak źle, nie wiem skąd taki hejt na nie xc

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o komentarze zgodne z regulaminem!